• Kapcsolat : +3670/23-22-685, Vác, Zrínyi u. 3. I. emelet és Dunakeszi, Kádár u. 2.

Nyitva vagyunk!

Felméréseinket a nyári szünetben is folyamatosan tartjuk!

Ha nincs megelégedve gyermeke év végi bizonyítványával,
és szeretné, ha szeptembertől jobb jegyeket kapna,
akkor várjuk Önöket felmérésünkön nyáron is!

Mi ez a felmérés, és hogyan oldható meg a tanulási probléma?

igar-beatrix-tanulaskozpont-vac-274

Igar Beatrix, tanulás tréner, pedagógus. A tanulási és magatartási problémák okát vizsgáló felmérés vezetője.


Egyre több gyereknél figyelhető meg, hogy önmagukhoz képest alul teljesítenek, koncentrációzavarokkal,  tanulási nehézségekkel küzdenek. 
A képességei szerinti négyes, ötös tanulóból közepes lesz, vagy a közepes tanuló eredménye kettes szintre csúszik vissza.

A számolás probléma – diszkalkulia, az olvasászavar – diszlexia, az írászavar – diszgráfia oka 95 %-ban a két agyélteke együttműködésének hiányából fakad.

Az elmúlt néhány évben egyre több iskolai fejlesztő pedagógus javasolja  felmérésünket a szülőknek, hiszen a cél az, hogy minél könnyebben és eredményesebben menjen a tanulás.

Ha kíváncsi, hogy az Ön gyermekénél mi okozza a tanulási problémát, a figyelemzavart, a koncentráció hiányát ,szeretettel várom a 45 perces felmérésen, ahol azonnal kiderül mi áll a háttérben.

A felmérést követően javaslatot teszünk a további teendőket illetőleg, amivel a tanulási probléma megoldható, és ezenkívül a gyakorlatban jól működő, kipróbált tanulási technikákat is ismertetünk.

Egyre több gyereknél okoz szorongást a tanulási zavar, így stresszoldó technikák elsajátítására nagy hangsúlyt fektetünk foglalkozásainkon.

Miért fejlődnek gyorsabban a nyári szünetben foglalkozásra járó gyerekek?

Nyáron a gyerekek leterheltsége, akár agyi kapacitás szinten,
akár a stressz oldaláról vizsgálva, szinte teljesen megszűnik.
Nincsenek felmérők, felelések. Nem szükséges az agynak állandóan készenlétben állnia.
Megnő az általunk alkalmazott technikák, gyakorlatok beépülése az agyi folyamatokba, idegrendszerbe.

Van bőven pótolni való az online tanulás miatt.
A nyár kitűnően alkalmas arra,
hogy az elmaradt területeket visszahozzuk a megfelelő fejlettségi szintre.
A szeptemberi iskolakezdés sokkal gördülékenyebben indul azoknak a gyerekeinknek,
akik nyáron is rászánják a heti 1 órát a foglalkozásokra, amit egyébként nagyon élveznek is.

A felmérés 45 percet vesz igénybe.
Díja: 3.500 Ft.

Helyszíneink:
Tanulás Központ Vác, Zrínyi u. 3. Ponton Udvar I. emelet
Tanulás Központ Dunakeszi, Kádár u. 2. Kalmár Autósiskola oktatóterme
Térkép a helyszínekre

Vélemény a váci Tanulás Központról

Hány éves kortól érdemes a gyermeket felmérni?

4 éves kortól 16 éves korig szeretettel várjuk a gyerekeket.
Minél hamarabb látjuk az esetleges hiányosságokat, annál gyorsabban, hatékonyabban tudunk rajta segíteni.

Jelentkezés a felmérésre telefonon: 0670/23-22-685
vagy Online a lenti mezők kitöltésével

Kérem, töltse ki az alábbi mezőket a jelentkezéshez


Szülő neve*
Szülő e-mail címe*
Szülő tel.száma
Visszahívást kérek a felmérésről


Különösen szeressétek a gyermekeket, mert vétek nélkül valók,
mint az angyalok. A mi örömünkre vannak a világon,
hogy jobbá tegyék szívünket.
Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij

Előadás a tanulástréningről

Tanulmány letölthető

Speciális, komplex módszerrel dolgozunk

Öröm legyen a tanulás!

Gyakori tapasztalat, hogy jó képességű, fejlett logikával rendelkező gyerekek közepes osztályzatokat kapnak az iskolában. A legtöbb anyuka és apuka ezért, azokat a tanulási technikákat alkalmazza, amivel annak idején őt is tanították. Sajnos a mai gyerekek egy része nem tud ezekkel a régi módszerekkel hatékonyan tanulni. Az új tanulási módszertan a két agyfélteke teljes összehangolását igényli. 50 perces videónkban részletesen hallhat erről a módszerről, amivel központunkban eredményesen dolgozunk.

A videó díjmentes letöltése

Pedagógusok vagyunk, akik a legújabb tanulási módszereket használják

Pedagógusi diplománk mellett többféle módszertani képzéseken, tanfolyamokon vettünk illetve veszünk részt. Hiszen a mai gyerekek egy részénél a régi tanítási módszerek, nevelési elvek már nem működnek, így állandóan frissíteni kell az ismereteket. Alkalmazkodni kell a most óvodába, iskolába lépő gyerekek speciális oktatást és nevelést igénylő személyiségéhez. Csak így lehet felkészülten, és valóban hatékonyan oktatni mind szellemileg, mind lelkileg. A gyerekeket partnerként kezeljük, hiszen tartós eredményes tanulást, jó magatartást csak így lehet elérni. Jelentkezés a felmérésre

A két agyféltekét hangoljuk össze, hiszen ez minden tanulásnak, fejlesztésnek az alapja

​Egyéni illetve csoportos foglalkozások keretén belül koncentráció fejlesztés, memória bővítés folyik, és ami a módszerünk lényege a két agyféltekét hangoljuk össze. Hiszen a két agyfélteke összehangolt működése az alapja minden hosszú távra szóló tanulásnak​, illetve bármilyen egyéb fejlesztő terápiának.

Szövegértést, feladatértést, idegrendszeri érést segítünk. A könnyen elterelhető figyelmet stabillá tesszük. Logikai következtetések, oksági összefüggések felfedezésére vezetjük rá  a gyerekeket.

A foglalkozások része az önbizalom építés, mivel a sok kudarc hatására ezek a gyerekek elvesztik az önmagukba, képességeikbe, tudásukba vetett hitüket. Az önismeret is elengedhetetlenül hozzátartozik módszerünkhöz.

Nálunk a gyermekek megtanulják, hogyan lehet feloldani a stresszt, ami az iskolában, az otthonukban érik őket. Sajnos a szülők egy része úgy gondolja, hogy a gyerekeknek semmi gondja, csak tanulniuk kell, de ez nem így van. Nagyon sok félelem, szorongás bújik meg bennük, ami kihat a tanulmányi eredményre, magatartásra is.

Ha szeretné megtudni, hogy az ön gyermekének szükség van-e a két agyféltekének az összehangolására, javasoljuk a személyes felmérésen való részvételt.

Jellemzően általános iskolás korú gyerekekkel foglalkozunk

​​Mindemellett már ovisoknak szóló iskola előkészítő ​csoportokat​ indítunk a mi speciális, komplex módszerünk szerint, valamint 3 éves kortól egyéni foglalkozásokon vesznek részt​ azok a gyermekek, akiknek a felmérés során kiderült, hogy a két agyféltekéjük nem megfelelő képen működik együtt. Hiszen minél hamarabb fogunk ehhez hozzá, annál hatékonyabban, rövidebb idő alatt lehet összehangolttá tenni a két agyféltekét. Ha szeretné megtudni, hogy az ön gyermekének szükség van-e a két agyféltekének az összehangolására, javasoljuk a  személyes felmérésen való részvételt.