Személyes felmérés, azonnali kiértékeléssel 5.500 Ft
Egyre több gyereknél figyelhető meg, hogy önmagukhoz képest alul teljesítenek, koncentrációzavarokkal, tanulási nehézségekkel küzdenek. A képességei szerinti négyes, ötös tanulóból közepes lesz, vagy a közepes tanuló eredménye kettes szintre csúszik vissza.
A számolás probléma – diszkalkulia, az olvasászavar – diszlexia, az írászavar – diszgráfia oka 100 %-ban a két agyfélteke együttműködésének hiányából fakad.
Ha kíváncsi, hogy az Ön gyermekénél mi okozza a tanulási problémát, a figyelemzavart, a koncentráció hiányát, szeretettel várom a 45 perces felmérésen, ahol azonnal kiderül mi áll a háttérben.
A felmérést követően javaslatot teszünk a további teendőket illetőleg, amivel a tanulási probléma megoldható, és ezenkívül a gyakorlatban jól működő, kipróbált tanulási technikákat is ismertetünk.
Nagyon sok gyereknél okoz szorongást a tanulási zavar, így stresszoldó technikák elsajátítására is nagy hangsúlyt fektetünk foglalkozásainkon.
A felmérés 45 percet vesz igénybe.
Díja: 5.500 Ft.
Jelentkezés a felmérésre telefonon:
+3670/23-22-685
vagy Online a lenti mezők kitöltésével
Helyszíneink:
Tanulás Központ Vác, Görgey Artúr u. 55.
Tanulás Központ Dunakeszi, Kádár u. 2. Kalmár Autósiskola oktatóterme
Hány éves kortól érdemes a gyermeket felmérni?
4 éves kortól 14 éves korig szeretettel várjuk a gyerekeket.
Minél hamarabb látjuk az esetleges hiányosságokat, annál gyorsabban, hatékonyabban tudunk rajta segíteni.
TÉRKÉP A HELYSZÍNEINKRE
Kérem, töltse ki az alábbi mezőket a jelentkezéshez
Különösen szeressétek a gyermekeket, mert vétek nélkül valók,
mint az angyalok. A mi örömünkre vannak a világon,
hogy jobbá tegyék szívünket.
Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij
Speciális, komplex módszerrel dolgozunk
Öröm legyen a tanulás!
Gyakori tapasztalat, hogy jó képességű, fejlett logikával rendelkező gyerekek közepes osztályzatokat kapnak az iskolában. A legtöbb anyuka és apuka ezért, azokat a tanulási technikákat alkalmazza, amivel annak idején őt is tanították. Sajnos a mai gyerekek egy része nem tud ezekkel a régi módszerekkel hatékonyan tanulni. Az új tanulási módszertan a két agyfélteke teljes összehangolását igényli. 50 perces videónkban részletesen hallhat erről a módszerről, amivel központunkban eredményesen dolgozunk.
Pedagógusok vagyunk, akik a legújabb tanulási módszereket használják
Pedagógusi diplománk mellett többféle módszertani képzéseken, tanfolyamokon vettünk illetve veszünk részt. Hiszen a mai gyerekek egy részénél a régi tanítási módszerek, nevelési elvek már nem működnek, így állandóan frissíteni kell az ismereteket. Alkalmazkodni kell a most óvodába, iskolába lépő gyerekek speciális oktatást és nevelést igénylő személyiségéhez. Csak így lehet felkészülten, és valóban hatékonyan oktatni mind szellemileg, mind lelkileg. A gyerekeket partnerként kezeljük, hiszen tartós eredményes tanulást, jó magatartást csak így lehet elérni. Jelentkezés a felmérésre
A két agyféltekét hangoljuk össze, hiszen ez minden tanulásnak, fejlesztésnek az alapja
Egyéni illetve csoportos foglalkozások keretén belül koncentráció fejlesztés, memória bővítés folyik, és ami a módszerünk lényege a két agyféltekét hangoljuk össze. Hiszen a két agyfélteke összehangolt működése az alapja minden hosszú távra szóló tanulásnak, illetve bármilyen egyéb fejlesztő terápiának.
Szövegértést, feladatértést, idegrendszeri érést segítünk. A könnyen elterelhető figyelmet stabillá tesszük. Logikai következtetések, oksági összefüggések felfedezésére vezetjük rá a gyerekeket.
A foglalkozások része az önbizalom építés, mivel a sok kudarc hatására ezek a gyerekek elvesztik az önmagukba, képességeikbe, tudásukba vetett hitüket. Az önismeret is elengedhetetlenül hozzátartozik módszerünkhöz.
Nálunk a gyermekek megtanulják, hogyan lehet feloldani a stresszt, ami az iskolában, az otthonukban érik őket. Sajnos a szülők egy része úgy gondolja, hogy a gyerekeknek semmi gondja, csak tanulniuk kell, de ez nem így van. Nagyon sok félelem, szorongás bújik meg bennük, ami kihat a tanulmányi eredményre, magatartásra is.
Ha szeretné megtudni, hogy az ön gyermekének szükség van-e a két agyféltekének az összehangolására, javasoljuk a személyes felmérésen való részvételt.
Jellemzően általános iskolás korú gyerekekkel foglalkozunk
Mindemellett már ovisoknak szóló iskola előkészítő csoportokat indítunk a mi speciális, komplex módszerünk szerint, valamint 3 éves kortól egyéni foglalkozásokon vesznek részt azok a gyermekek, akiknek a felmérés során kiderült, hogy a két agyféltekéjük nem megfelelő képen működik együtt. Hiszen minél hamarabb fogunk ehhez hozzá, annál hatékonyabban, rövidebb idő alatt lehet összehangolttá tenni a két agyféltekét. Ha szeretné megtudni, hogy az ön gyermekének szükség van-e a két agyféltekének az összehangolására, javasoljuk a személyes felmérésen való részvételt.